Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

För mycket.

Av Kiara - 17 mars 2009 14:27

Usch, jag känner att det är alldeles för mycket just nu, det är hård press på jobbet, vi vet dessutom inte om och när vi kommer att varslas, det är flytten, renovering, oro, sjukdommar, allt! Och så fort en sak ser ut att lösa sig så dyker något annat upp. Hur ska man göra? Jag orkar snart inte, det snurrar massa tankar och funderingar till höger och vänster och ingenting känns riktigt kul längre.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kiara - 2 april 2009 07:12

Efter alla stressiga, jobbiga veckor vi har haft så tyckte vi att vi måste varva ner och få lite lugn och ro. Och vad passar inte då bättre än en utlandsresa? Om vi stannar hemma så kommer vi inte få det ett dugg lugnt och skönt då det finns tusen sa...

Av Kiara - 26 mars 2009 08:49

Nu har jag inte skrivit här på några dagar, men jag har försökt! Jag har öppnat bloggen och suttit och stirrat på den utan att komma på något alls att skkriva. Börjar känna mig utbränd och kan knappt tänka själv längre. Jobbar hela dagarna, åker dir...

Av Kiara - 21 mars 2009 07:32

Igår var jag ledig, var hemma och byggde ihop alla möbler, från klockan 7 på morgonen tills klockan nästan var två tog det. Puh! Men nu är det gjort i alla fall så nu är det bara att åka och köpa mer ;). Sambon kom hem kl två så vi fikade och myste p...

Av Kiara - 18 mars 2009 09:05

Nu har vi sovit första natten i den nya lägenheten. Jag trivs så bra där! Trots att vi inte fått dit allt än och att det är kartonger överallt. Lägenheten är supermyig! Kan bara tänka mig hur mysigt det blir när allt är klart. Sov bara fem timmar ina...

Av Kiara - 17 mars 2009 15:25

Inatt ska vi tydligen sova i den nya lägenheten för första gången, vi som inte fått dit nästan någonting! Vi måste verkligen planera och fundera vad vi ska ta dit för något. Och det är ju det här med katterna med förståss.. de måste ju såklart följa ...

Presentation

Omröstning

Lite nyfiken på om det är någon man känner som är inne och läser här, ni är ju inte så många som lämnar spår efter er ;) Så min fråga är helt enkelt. Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards