Alla inlägg under mars 2009

Av Kiara - 9 mars 2009 10:16

Var är din mobiltelefon? Ena ligger bredvid mig på skrivbordet och den andra är i väskan.
Var är din äkta hälft? Han jobbar
Ditt hår? Mitt hår är på mitt huvud.. ;) Plattat o sprayat.
Var var du igår kväll? Hemma, i tvättstugan och på konsum
Vad du inte är? Pigg
En sak du önskar dig? Får man bara skriva en?! Det går inte..
Det sista du gjorde? Svarade på förra frågan
Dina kläder? Jeans, tunika och kofta
Din TV? Jadu, den tittar jagi nte på så ofta men det är en tjockis i alla fall.
Ditt/dina husdjur? Kattor...
Ditt humör? Måndagshumör dvs trött.. dessutom är jag i fel vecka så jag är lite sur med.
Saknar någon? Jadå :) 
Din bil? Den är bra =P
Något du inte har på dig? Ja det är väl en del.. exempelvis löständer, frack, slängkappa mm mm.
Favoritaffär? Gina Tricot eller h&m
Din sommar? Bara massa jobb...
Älskar någon? Jajjemenn!
Favoritfärg? Oj, lila kanske?
När skrattade du senast? Imorse
När grät du senast? Oj, det minns jag inte.



Av Kiara - 9 mars 2009 08:57

Så då var det en såndär måndag igen, när man bara vill ligga kvar i sängen och läsa en bra bok, dricka te och äta chocklad... mmmm vad mycket bättre det låter än att sitta här på jobbet. Kunde knaoppt hålla ögonen öppna förut men efter sex koppar kaffe så börjar det kännas liite bättre, men måste nog hämta en till kopp snart.


I lördags var vi på festen då och det var rätt skoj men vi var så otroligt trötta så det blev tidig hemgång... Lite trist men vad gör man?!

Söndagen var det tvättning och städning som gällde, såg även disneys mulan, rätt bra för att vara en barnfilm.


Inga uppdateringar om flytten än... Kontraktet är påskrivet och klart så nu väntar vi bara på virrnordea och på bostadsrättsföreningen.. Men förhoppningsvis så kan vi flytta redan i helgen.


Puss !



Av Kiara - 6 mars 2009 13:30

Äntligen freeedaag!!!!!

Det är så skönt med fredag! Och imorse hade jag sovmorgon så då kunde man ta sig tid att platta håret och sminka sig finare. så idag känner man sig fin och humöret är på topp! Kanske man kan få smita hem lite tidigare idag med. Som det ser ut nu så skulle det kunna gå. Men måste göra klart allt på jobbet först. I annat fall så slutar jag kl 18.


Ikväll blir det tacos och vin... Jag hittade några nya x-ider med som jag tänkte testa, Jasmine-peach skulle de smaka. Hoppas de är goda. Någon som testat?


Imorgon är det 40-års fest, köpte ju som sagt en lila klänning.. Men sambon tyckte inte att den var fin.. :/ men men hoppas de andra gillar den.


Over and out!

Av Kiara - 5 mars 2009 08:07

Åh vad skönt det är att vara ledig!!

Jag har inte gjort mycket än, klev upp, tog en dusch, käkade frukost framför andra avenyn och nu sitter jag här.

Ska börja göra mig klar snart för att åka på en liten shoppingtur med sambons syster. Tänkte försöka hitta en trevlig klänning till på lördag, skor till den och lite smink och hår-saker.

Senare på eftermiddagen ska vi på banken och betala handpenningen på lägenheten, det är egentligen inte långt tills vi flyttar, ska bli så roligt!!  

Och snart är det helg!!! Vad härligt! Fast som vanligt har man ju 1000 saker man ska hinna med. Men man får försöka ta det i lugnt tempo och hinna med så mycket som möjligt utan att stressa ihjäl sig. 


Ha en underbar torsdag!!! 


 //K

Av Kiara - 4 mars 2009 13:29

Nu är det bara tre timmar kvar av arbetsdagen, känns som att det är flera år kvar! Efter jobbet ska vi åka och handla, förmodligen planera lite på lägenheten, äta något (tips på vad?!) och förhoppningsvis hinna ta det lugnt en stund eller två.


Imorgon är jag ledig! Så otroligt skönt det ska bli! Då ska jag åka och shoppa lite tror jag, det känns som att det är dags att unna sig det nu. Ska även försöka få tag på virrtanten på banken, vilken inte är det lättaste. Hon skulle ringa mig under dagen idag men det har hon inte gjort..


u har jag mailat till en tjej som gör grymma bloggdesigner och hoppas på att hon vill hjälpa mig =) Så snart behöver ni inte se den här trista designen längre.  Bra va?! ;)


Later!





Av Kiara - 4 mars 2009 12:19

Köpte just Center med mörk choklad, och gud så god den var!!

Jag brukar inte gilla mörk chocklad men den här var helt underbar! Ni borde verkligen testa!

Av Kiara - 4 mars 2009 10:29

När jag tittar runt på olika bloggar och ser hur snygga de är känner jag verkligen hur gräslig min blogg ser ut.. Men jag kan verkligen inte fixa designen, jag har försökt, det lovar jag ;). Så tills ngn vänlig själ kan hjälpa mig med designen så får ni tyvärr leva med den här looken...

Av Kiara - 4 mars 2009 08:22

 

Ska på en rätt stor fest på lördag och har ingen aning alls om vad jag ska ha på mig!!!!!!

 Jag vill nog helst ha en klänning men jag vet inte vilken modell!

Snälla säg att ni har några förslag??

Var inte blyga för att skriva nu ;) Alla förslag är välkomna!

Pretty Please!!!!!


//Desperat!

Presentation

Omröstning

Lite nyfiken på om det är någon man känner som är inne och läser här, ni är ju inte så många som lämnar spår efter er ;) Så min fråga är helt enkelt. Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards