Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Kiara - 15 februari 2009 12:47


 Glad alla hjärtans dag i efterskott allihopa!


Jag och min älskling vaknade tidigt idag, närmare bestämt kl 5 på morgonen, på en lördag! Hur som helst så kunde vi inte somna om, så vi klev upp, tog en långprommenad på ca en timme.

När vi kom hem bakade vi scones, åt en god och mysig frukost innan vi skottade fram bilarna.

Åkte en sväng, köpte lunch som vi avnjöt vid havet.

Sedan slappade vi mest tills det var dags för middagen som också den blev toppen god, till den blev det vin, sedan plockade vi fram några cider och mera vin..

Vi planerade inget speciellt till alla hjärtans dag alls, men det här var nog den mysigaste alla hjärtansdag jag haft i mitt liv.

Fast, varje stund tillsammans med min älsklig brukar vara helt underbar.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Lite nyfiken på om det är någon man känner som är inne och läser här, ni är ju inte så många som lämnar spår efter er ;) Så min fråga är helt enkelt. Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards