Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Kiara - 25 februari 2009 13:05

Skulle ut och handla puder på lunchen, slutade med att det blev puder, mascara, kayal, deo, balsam och en foundation... Blev lite mer pengar än vad det skulle, men vad fan det behövs ju! Och nu behöver man ju inte handla smink på ett tag...

i hope!





Av Kiara - 25 februari 2009 09:49

Har ett sånt grymt sug efter att resa!

Se nya platser, känna solens värme, snorkla, klättra i berg, lära känna en ny kultur och framförallt känna lugnet och vara befriad ifrån stressen och alla måsten! Åh, vad underbart det skulle vara!

Egypten är ett land jag alltid velat besöka, där har de värme, mystik och det finns massa spännande platser att besöka där.

Jag har tagit ledig drygt två veckor i april och jag hoppas så att en resa blir av då!! Det måste inte vara utomlands heller, bara jag får koppla av en stund, jag tror att alla behöver det! Sedan kan man komma hem och ta nya friska starka tag. Hoppas att man har lyckats fixa en ny lya innan, då blir det inte lika trist att komma hem igen.



 

Låter det inte helt underbart?!



Av Kiara - 25 februari 2009 08:19

Gog morgon onsdag!


Trots att jag stressade så att jag höll på att få en hjärtinfarkt imorse så sitter jag nu på jobbet och det känns rätt ok!

(Trots att man ser ut som ett skatbo i håret)

Igår hittade vi en lägenhet som vi tyckte kändes bra, vi la ett bud men börjar nu att ångra oss.. Får se hur det blir med den där. Helt otroligt att det ska ta sån tid att hitta en lägenhet! Har letat sedan augusti, men ingen har kännts riktigt bra eller varit på tok för dyra. Folk tar sånna överpriser på lägenheter, en del i alla fall.


Fast helst skulle jag vilja bo i hus, men det får bli en senare fråga, detsamma gäller hurvida man ska ha barn eller inte, eller rättare sagt när.


Nej om man ska ta och jobba lite.


Hörs lite senare =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Lite nyfiken på om det är någon man känner som är inne och läser här, ni är ju inte så många som lämnar spår efter er ;) Så min fråga är helt enkelt. Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards