Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Kiara - 23 februari 2009 13:30

 Ursäkta röran, jag bygger om...


Ni får ursäkta att inläggen kommer in huller om buller nu, jag klistrar in dem från min gamla blogg. Så det blir lite fel nu i början men det kommer att bli bra sedan, jag lovar ;)

Märkte ju att bloggargratis var så mycket lättare att använda än sidan jag höll på klatra med innan. Men jag kan fortfarande inte få till någon riktigt personlig design, men det är väl så det ska vara. Det var i alla fall lättare att få till en någorlunda snygg blogg här.


Kisses!

Av Kiara - 23 februari 2009 13:19

Måndag, den här hemska dagen kommer varenda vecka och jag kan inte förstå att den alltid är lika besvärlig.

Man är alltid jätte trött på måndagar även om man inte gjort något särskillt under helgen. Är jag jätte trött så blir jag klumpig, tänker segt, orkeslös och allt känns som att det går i slowmotion. Dessutom är alla andra på mitt jobb och hemma precis lika trött och sur som jag på måndagar, vilket inte direkt gör saken bättre.

Hur ska man bli av med måndags-humöret?


//Desperat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Lite nyfiken på om det är någon man känner som är inne och läser här, ni är ju inte så många som lämnar spår efter er ;) Så min fråga är helt enkelt. Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards